Karta Pko Ekspres w formie Gadżetu lub naklejki

Karta Pko Ekspres w formie Gadżetu lub naklejki – jest to bardzo wygodny sposób płacenia, ponieważ możemy dokonywać płatności za pomocą naklejki lub gadżetu zbliżeniowego, gadżet ten może być np. brelokiem, zegarkiem zbliżeniowym, gadżety te są wydawane w ramach organizacji MasterCard, działających w technologii zbliżeniowej.

Karta Pko Ekspres w formie Gadżetu lub naklejki

– korzystając z gadżetów zbliżeniowych, możemy dokonywać płatności zbliżeniowych i nie poniesiemy za to żadnych dodatkowych kosztów,

– możemy nadać PIN, jednak należy pamiętać, że należy to zrobić w serwisie transakcyjnym iPKO lub serwisie telefonicznym iPKO dzwoniąc pod numer 800 302 302,

– naklejka zbliżeniowa posiada dwa kolory czarny lub biały, możemy ją umieścić na dowolnie wybranym dla nas urządzeniu, ważne jest to, by był to przedmiot, który zawsze ze sobą wszędzie zabieramy np. telefon komórkowy,

– za pierwszą wydaną naklejkę nic nie zapłacimy,

– także jak widać, nie musimy pamiętać już o naszym portfelu, ponieważ korzystamy z gadżetów zbliżeniowych.

Karty do konta z funkcją miejską.

Warszawska Karta Płatnicza.

Teraz możesz mieć dwie karty w jednej:

– karta ta jest niesamowicie wygodnym rozwiązaniem,

– kartę tą może posiadać nawet dziecko od 13 roku życia.

Należność.

Wszędzie tam, gdzie jest symbol VISA, możemy płacić za nasze zakupy zarówno w Polsce, jak i na całym świecie.

Tam, gdzie jest symbol VISA, możemy korzystać ze wszystkich bankomatów.

Posiadając tę kartę oraz tam, gdzie jest symbol VISA, możemy płacić również za parkowanie.

Śmiało możemy korzystać z naszego telefonu i dokonywać płatności zbliżeniowych wystarczy mieć aktywną nową aplikację IKO, nasz telefon musi posiadać system Android w wersji min. 4.4 z NFC, oraz musimy posiadać aktywną kartę VISA do konta.

Bezpieczeństwo.

Jeżeli zgubimy kartę powinniśmy ją natychmiast zastrzec dzwoniąc na infolinię pod numer , karty te zawierają mikroprocesor oraz pasek magnetyczny, możemy również czasowo zablokować kartę.

Posiadacz karty lub Użytkownik może dokonać:

sam może zgłosić zagubienie karty w oddziale, może również to zrobić osoba występująca w imieniu Użytkownika karty lub Posiadacza rachunku.

Zgłoszenia utraty lub zniszczenia Warszawskiej Karty Płatniczej należy dokonać:

w Banku, lub w punkcie obsługi pasażerów ZTM.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o