Wizerunek firmy w internecie

Wizerunek firmy w internecie

Artykuł Miesiąca Marketing

Wizerunek firmy w internecie – Facebook, jako sprzymierzeniec w walce o klienta. Opinie na temat Twojej firmy w internecie – jak są dziś ważne, jak w pełni wykorzystać portale społecznościowe do skutecznego marketingu.

Wizerunek firmy w internecie

Social Media i wizerunek firmy w internecie, coraz częściej wpływają na wybory klientów.

Bez reklamy czy pozytywnych komentarzy ciężko zaufać danemu sprzedawcy, a co dopiero dokonać zakupu.

Facebook już dawno przestał być tylko i wyłącznie źródłem utrzymywania relacji międzyludzkich, stał się również potężną formą promowania firm, produktów oraz trendów, ze względu na zasięg i miliony użytkowników, jakie posiada.

To także najbardziej bezpośredni kontakt na linii sprzedającego i kupującego.

Wpisz sobie pierwszą firmę, która przyjdzie Ci na myśl, w przeglądarce internetowej. Niezależnie czy jest to sklep ze sprzętem elektronicznym, apteka, bądź restauracja. Wszystkie te przedsiębiorstwa posiadają konta na Facebook’u oraz komentarze osób, które skorzystały z usług i produktów. To stamtąd dowiesz się czy obsługa była życzliwa, lokal czysty i jak klient ocenia swoje zakupy.

Podczas zakupu nowego smartfona, samochodu czy doboru operatora komórkowego, zapewne sam czytasz opinie innych użytkowników. Użytkowników, którzy mieli albo mają dany produkt lub usługi. To nic dziwnego! Na tym przykładzie łatwo zobaczyć, jakim bodźcem do zakupu, do skorzystania z oferty, są czyjeś opinie, jak ważnym elementem, niemal niezbędnym w handlu w XXI wieku.

Brak opinii czy negatywne komentarze, są w stanie sprowadzić nasze plany rozwoju do parteru, warto pamiętać, że co dodane w sieci, zostaje w sieci. Wszystkich nie da się uszczęśliwić, natomiast 1 malkontent na 15 czy 25 zadowolonych klientów nie wygląda tak źle, prawda?

Uprzedź swoją konkurencję.. zresztą skąd masz pewność, że i oni nie stosują takich metod?

Pamiętaj, nie ma złej formy marketingu, są tylko ludzie, którzy nieumiejętnie z niej korzystają lub próbują korzystać.

Do pozyskania klienta nie potrzeba reklamy z celebrytami w TV czy radiu, to przecież droga zabawa, zresztą nie zawsze skuteczna.

Największa mocą reklamową jest dzisiaj internet, towarzyszy nam praktycznie wszędzie i o każdej porze. Jest dostępy w środkach komunikacji miejskiej, także dużo lokali gastronomicznych posiada darmowe sieci WIFI, nie wspominając już o galeriach i centrach handlowych.

Jak nie trudno się domyśleć, Facebook to portal zrzeszający największą ilość użytkowników na świecie, bagatela 2,2 miliarda. Zaś w Polsce jest to ponad 16 milionów użytkowników. Kosmiczna liczba odbiorców, nieosiągalna na żadnej innej platformie. Zatem masz jeszcze jakieś wątpliwości?

Niewielkim nakładem finansowym masz szansę zbudować to co dziś jest najważniejsze – pozytywny wizerunek swojej firmy, który z pewnością przyciągnie nowych klientów i uczyni Twoją ofertę, bardziej konkurencyjną oraz zwiększy zasięg wyszukiwania Twojej firmy/usługi.

Komentarze na FB tu można zmówić

 

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o